Plata, Livrarea & Politica de Retur

P L A T A

Modalități de plată

Ramburs

Plata se poate face direct către agentul firmei de curierat la preluarea coletului.

Metoda de plată în numerar la livrare percepe o taxă suplimentară de procesare de 3,00 lei pe care va trebui să o plătiți la livrare. Această taxă va fi adăugată automat la totalul comenzii, după finalizarea acesteia.

Online

Prin plata cu cardul online 

 

L I V R A R E A  P R O D U S E L O R

Acest magazin online este destinat exclusiv livrării de produse către clienți: persoane juridice, persoane fizice, persoane fizice autorizate, întreprinderi individuale sau întreprinderi familiale, numai la adrese de pe teritoriul României.

Orice comandă va fi livrată în limita stocului disponibil, cu condiția ca aceasta să fi fost confirmată de către Sissel. Termenul de livrare a produselor este de 3-5 zile lucratoare, cu precizarea ca acesta ( termenul ) poate să difere, intrucât produsele sunt realizate în atelierul propriu.

Pentru comenzile ce depășesc 300 LEI, transportul este GRATUIT in toată țara. 
Pentru comenzile sub suma de
300 LEI, costul transportului este de 20 LEI.

Livrarea se face prin rețeaua de distribuție Fan Courier, in 3-5 zile lucrătoare. Stabilirea curierului cu care se expediaza fiecare comandă se face de către SISSEL AD S.R.L.

P O L I T I C A  D E  R E T U R

Atunci când plasați o comanda pe www.sissel.ro, puteți returna sau schimba orice produs în termenul legal de 14 zile calendaristice de la livrare.
Tot ce trebuie să faceți este să completați formularul de retur pe care îl trimiteți alături de produsul in cauză.*
Coletul trebuie trimis la SISSEL AD S.R.L.– Strada Orhideei nr 19B, Clinceni, Ilfov, telefon 0732.008.057 prin orice serviciu de curierat door to door.
În acord cu procedura standard de retur, banii vor fi restituiți în contul dumneavoastră în termen de 14 zile de la aprobarea returului.
Înlocuirea unui produs cu alt model sau altă mărime este GRATUITA, taxele de transport în acest caz sunt suportate de noi.
Vă rugăm să ne scrieți pe mail la
office@sissel.ro cu textul “schimb – nr comenzii” și să ne spuneți ce produs doriți să înlocuiți. Vom trimite comanda noua către dumneavoastră și veți da coletul la schimb aceluiași curier. Nu este nevoie să completați niciun formular.
În cazul în care doriți returnarea produselor, costurile de transport sunt responsabilitatea dumneavoastră.

În cazul produselor Tailor Made, nu se poate realiza returul, deoarece produsele sunt create pe măsurile clientului și ar fi imposibil de vândut către alți clienți.

*În cazul în care produsele prezintă urme de uzură/ deteriorare, returul nu va fi acceptat.